lørdag 1. mai 2010

Slagbenk

Bildet er lånt fra Ikea.

Jeg har lenge vært på jakt etter en slagbenk til spisestuen. Har daglig vært innom finn.no og andre steder. Men dersom jeg har funnet noen i nærheten har de allerede blitt solgt når jeg har tatt kontakt. Mange har også vært i en prisklasse jeg for øyeblikket ikke har råd til. Jeg liker bl.a veldig godt slagbenkene til Oliver Furniture.


Bildet er lånt fra  Babazar.

Og denne fra LandRomAntikk


Bildet er lånt fra LandRomAntikk

Siden jeg ikke har funnet noen billige oppusnings prosjekt på finn.no og når det er noe jeg har veldig lyst på, er ikke jeg den mest tolmodige av meg. Så gikk derfor turen til Ikea på onsdag, og jeg gikk til innkjøp av en Ingolf slagbenk. (Den som er vist på første bildet).

Jeg har brukt de siste dagene på å male den hvit. Tror jeg tok mitt siste malerstrøk i dag, håper i allefall at jeg ikke trenger flere strøk maling. Resultatet ser ut til å bli meget lovende. Skal pynte den litt mer også, så venter bare på at siste del av "finnishen" skal dette ned i postkassen min ;) Gleder meg til jeg blir helt ferdig med benken.

Lørdagen i dag har også blitt brukt til å male noen rammer, og vi har ryddet ferdig loftet. Vi har også begynt å ta ned litt av veggene til bodene som har vært der. Er ikke komt så godt i gang med å rive opp gulvet. Så får se om vi får gjort mer rivning i neste uke.

Nå skal vi bare slappe av resten av kvelden, og herlige pizzahorn står i ovnen. Er kjempesulten nå, så skal bli godt med mat.

post signature

4 kommentarer:

  1. Blir spennende å se resultatet!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Er selv på jakt etter slagbenk.
    Hvor mye kostet den på Ikea ? :)

    Gleder meg til og se resultatet!!

    Klem fra Jatte ♥♥

    SvarSlett
  3. Betalte 1750kr for den på Ikea ;) Syns det var en grei pris. Hvertfall i forhold til de jeg har lyst på som koster over 7000kr.

    Er spent på resultatet selv :) Skal legge ut bilder når jeg er ferdig med den.

    SvarSlett
  4. Hei hei frøken :)
    Jeg gleder meg til å se resultatet, dette har jeg nemlig vurdert selv :)
    Klem klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails