lørdag 29. mai 2010

Jentekveld med MGP


I kveld skal jeg på jentekveld med gode venninner. Vi skal spise god mat og kose oss med Melodi Grand Prix på tv ;)  Syns MGP kan være ganske underholdene med spesielle folk, sanger og kostymer. Må jo si at ikke alt er like bra, men det er jo også det som gjør litt av hele showet. Blir på en måte en tradisjon å se det vært år.
 

 Så får man vel bare si Heia Didrik og Heia Norge (selv om jeg desverre ikke tror vi har noen vinnersjanse).

Hvilken låt er din favoritt? og hvem tror du vinner årets MGP?
For nedtelling til Eurovision Song Contest les gjerne mer på den offisielle siden til NRK http://www.nrk.no/eurovision/

Ha en riktig fin lørdag alle sammen!

post signature

2 kommentarer:

  1. Hadde heller aldri noen tro på Norge og fikk litt sjokk over at vi fikk 35 poeng! Det hadde jeg aldri trodd..
    Tyskland fortjente seieren til det fulle synes jeg :)

    Ha en god søndag og kos deg resten av helgen

    - Alexander

    SvarSlett
  2. Hei Line!
    Vi fulgte også med på GP i gpr, var kjempe spennende når Belgia var litt på topp! Var jo søt sang det, men kanskje ikke GP materialet - syns tyskalnd var fin sang, men heller ikke dte jeg vil ha på GP!

    Var hyggelig her da, hvor vi var studenter fra alle verdenshjørner, og et overtall engelskmenn som så fint tok sisteplassen, sånn at vi ikke havnet der som landet som holdt showet, syns den norske sangen var litt kjedelig, ti hi!

    Gleder meg til å se deg snaaaart!

    Klem!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails