mandag 3. mai 2010

Slagbenk fra Ikea. Før/etter


Da er jeg ferdig med min Ingolf slagbenk fra Ikea. Har litt små ideer om hva jeg vil gjøre med den fortsatt, men tror jeg sier meg ferdig med den for en stund nå. Så får jeg se med tid og stunder om jeg vil fikse mer på den.

FØR
 
Jeg har grunnet den med heft grunning, og tok så to strøk med Lady tre & panel oljemaling.

ETTER


Jeg har også pyntet den med egen designet wall sticker fra www.trendystickers.no, med teksten: "Amor Vincit Omnia" (kjærligheten overvinner alt).

Syns resultatet ble ganske bra, og er meget fornøyd med min nye slagbenk :)
Nå mangler jeg bare de nye putene jeg har bestilt, til å fylle den opp. Lurer på om jeg også skal kjøpe en ny saueskinnsfell til å ha oppå. 
 

post signature

8 kommentarer:

  1. Superläckert - så otroligt flink du är! Texten blev verkligen pricken över i...
    Visste inte att de hade slagbenk i "Ingolf-serien".
    Ha en super-vecka!
    Kram Joy

    SvarSlett
  2. WOW! Så flott den ble, skulle aldri tro at det var en Ikea benk...

    SvarSlett
  3. Oisann, så fin den ble :D
    Da vet jeg at om jeg ikke finner meg en slagbenk på loppis i løpet av kort tid så skal jeg kjøpe denne fra Ikea :)
    Gleder meg til og se den med puter og stæsj oppi ;)

    Ha en fin kveld videre,
    Klem fra Jatte <3

    SvarSlett
  4. Den benken ble kjempe lekker altså. Du er flink :)
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett
  5. Hei,

    Benken ble kjempefin, kan jeg bare spørre om den slagbenken fra ikea har rom nedi til madrass? Vurderer å kjøpe en sånn og fikse den opp med min egen stil - men jeg vil ha slagbenk med soveplass.

    fin blogg foresten! ingjerd :-)

    SvarSlett
  6. Det er desverre ikke plass til madrass nedi. I så fall blir det veldig smalt.
    Så vil ikke si det er plass til å sove i denne slagbenken. Jeg ville nok heller satset på en annen benk.

    Lykke til med å finne den rette slagbenk ;)

    SvarSlett
  7. Hei. Kjempe fin blogg du har. Vet du om de har ingolf-benken enda på Ikea? Finner den ikke på nettsidene..
    mvh Marianne.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails