torsdag 27. mai 2010

Ny bil :)


I dag fikk vi hentet den nye bilen vår som vi kjøpte i forrige uke. Skal bli kjempe herlig med ny bil med bedre plass i ;) Vi har nå kjøpt en Honda Accord 2,2 Tourer Sport, 2008 modell. 



Den gamle bilen vi hadde var en Honda Civic 96 modell, den er nå solgt til en kompis av sambo. Så vi kjørte opp til han og leverte den gamle bilen. Han ble veldig glad da han fikk kjøpe den billig. 



Etter vi hadde hentet nye bilen og levert fra oss gamle bilen, gikk vi ut å spiste middag sammen med svigers for å feire kjøpet. Veldig koselig og kunne gå ut å spise sammen. Vi spiste på Big Horn Steak House, der har vi vært  noen ganger tidligere også og alltid vært fornøyd med maten.

Etter jobb i dag var jeg innom dyreklinikken og betalte for operasjonen til Snoopy, pga de hadde noe feil på systemet slik at jeg ikke fikk betalt i går. Må si jeg er utrolig glad  for at jeg har forsikring på hundene, for operasjonen kom på 10 000kr. Lille gullet mitt virker til å være i god form etter operasjonen så det er godt. Han leker til og med litt med Puma, og matlysten er det ikke noe i veien med ;)

post signature

2 kommentarer:

  1. Takk for kos hilsen hos meg og for at du vil følge meg :) Kjempekoselig!

    Kjempestilig bil! Litt lettere misunnelig (min er fra 96...) ;) Deilig med ny flott bil. Grattis! :)

    Flott å høre at det går bra med lille Snoopy!

    Ha en skjønn helg! (Blir sikkert en liten kjøretur? :)


    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny bil, den var knalltøff!
    Så gøy at dere også har hytte i Sunnfjord! Det kan jo ikke være langt fra vår,som ligger på Fure, en halvtime fra Dale:)

    Gleder meg til å følge deg videre "hyttenabo":)

    Ha en super helg!
    Klem:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails