søndag 2. mai 2010

Ramme/oppslagstavle

I går malte jeg noen rammer jeg fant på loftet for en stund siden. Jeg har funnet mange flotte rammer der. Farmoren til sambo malte flere malerier som hun også solgte når hun bodde i huset vårt. Så rammene har tilhørt henne. 

FØR
 
Denne type ramme jeg nå legger ut bilde av, fant jeg i mange forskjellige str. Den største tenkte jeg kanskje å prøve og bruke som ramme på et speil. En vil jeg lage tavle av (til å skrive på med kritt), og denne har jeg brukt som oppslagstavle.

ETTER

Jeg ble veldig fornøyd med resultatet på denne :)
Har sett flere andre har laget slike oppslagstavler, men jeg har manglet rammer å lage av. Helt til jeg fant disse på loftet. Er så kjekt når man kan variere det man vil pynte den med. 

Nå har jeg bl.a brukt skjell, og øredobber der jeg har mistet den ene. Når man bare har en øredobb ligger den som regel bare ensom i en skuff, så kjekt å kunne få nytte av den som pynt allikevel.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails