mandag 24. mai 2010

Litt bilder fra spisestuen


Tenkte jeg skulle legge inn litt bilder fra spisestuen, som jeg tok nå i kveld. Jeg begynner å bli ganske så fornøyd med spisestuen, og det er vel det rommet i leiligheten jeg er mest fornøyd med per dags dato. I de andre rommene er det så mye jeg ønsker å forandre på. 


 Syns det gjorde seg bra når slagbenken kom på plass, herlig med litt ekstra oppbevaringsplass i den også. Lysekronen passer også fint inn, og jeg angrer ikke på at jeg byttet den gamle ut med denne. 


Uff ser at vinduene skulle vært vasket, men det får jeg ta en annen dag. Vi har jobbet på loftet i hele dag også, så i kveld er vi ganske slitne og tar det bare helt med ro. 

 

De blå bildene over benken har jeg malt selv, brukte bl.a en gammel heklet duk som sjablong og sprayet hvit malin over etter først og ha malt lerretene blå. Bildene som hang her før disse malte jeg også selv, og syns det er greit å male nye og skifte etter humør.

Lysestaken med speil bak (på bildet over, i midten nederst) er kjøpt for en liten stund siden hos Bohus og jeg betalte bare 149kr for den ;) Syns det ble ekstra fin med en lysmansjett på. Tror jeg skal gå til innkjøp av noen flere, hadde vært fint med en eller to i oppgangen/yttergangen også. 

Nå skal jeg ta en liten tur med hundene, så blir det tidlig kveld her. Er så trøtt så skal bli godt å legge seg litt tidlig ;) 

 post signature

2 kommentarer:

  1. Stilig spisestue.. Lekre puter og stoltrekk -jeg er veldig glad i lin og den gråbeige linfargen :)

    Ha en fin luftetur og god natt!

    Tove

    SvarSlett
  2. Kjempefint du hadde det i spisestuen, likte trekkene på stolene veldig godt ♥
    Flink til og male er du også jo :)

    God natt,
    Klem fra Jatte♥♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails