onsdag 23. juni 2010

St. Hansaften


Vil bare ønske alle en riktig god St. Hansaften. Vi feirer med deilig grillmat, blir ikke noe bålbrenning på oss desverre. Noe jeg syns er litt synd da det er bålbrenning jeg forbinder med Sankthansaften fra mine barndomsminner. 


Nå har vi kost oss på terrassen med greskmarinert flatbiff av svin med salat og tzatziki. Herlig å kunne spise ute. I dag har jeg fått skikkelig sommerstemning, så synd det skal bli regn igjen i morgen. Teller ned dagene til sommerferie nå, bare to dager igjen på jobb så har jeg 3uker ferie ;)


 Resten av kvelden skal nytes på terrassen, kanskje tar jeg en tur med hundene for å se om det er noen som brenner bål i nærheten.

Hvordan feirer dere Sankthans?

 

Ha en riktig fin sommerkveld. 
post signature

1 kommentar:

  1. Høres ut som kos feiring!

    Og nydelig på terrassen din! Får satse på at sommerværet kommer.. Deilig med sånne dager, vi TRENGER det :)

    Nyt resten av kvelden!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails