tirsdag 2. november 2010

Stjerne lykter


Da er Halloween-pynten tatt vekk, og byttet ut med stjerne lykter fra RM.
Syns disse stjernene fra Riviera Maison var så utrolig fin i fjor også, 
men da ble de dessverre utsolgt før jeg fikk tak i de.


I forrige uke var jeg heldig og sikrert meg disse tre.
Egentlig syns jeg at de er så fin, at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere ;)
Får håpe jeg har flaks og får kjøpt noen til før de blir utsolgt igjen.


De er kanskje litt "julete",
 men vi er jo tross alt komt til november måned så syns det må være lov å pynte med ;)

post signature

4 kommentarer:

  1. De var helt nydelige, og stjerner kan man da ha hele året synes jeg ;) Engler, stjerner og hjerter er vel helårs? :O tihi!

    SvarSlett
  2. Takk, syns de er nydelige selv!

    Ja det er sant det Mie, engler, stjerner og hjerter er vel mer helårs ;)

    SvarSlett
  3. Så flotte de var ♥
    I dag kom pakken min i posten! Og tusen takk:)
    Så snill du er... deilig te og nydelige små pyntehjerter ♥ Jeg skal lage innlegg om det ganske snart:))
    Tusen, tusen takk!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Åh... så fine de var. De fikk jeg lyst på også... Syns ikke de var julete i det hele tatt. Men nå er alt av stjerne-ting veldig hot da :-)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails