onsdag 10. november 2010

Award


Jeg har vært så heldig å fått denne Awarden fra Maia, med den fine bloggen Maias Lille Verden.
En herlig blogg om Maia og hva som opptar henne i livet, verdt å ta en titt!

Tusen takk Maia for en slik flott Award! Det var kjempekoselig 
Må også få si at jeg setter stor pris på alle de fine kommentarene du legger igjen på bloggen min.

Regler for denne awarden er:

1. Takk den som du har mottatt den fra.
2. Kopier prismerket på bloggen din.
3. Fortell tre ting du liker å gjøre.
4. Send prisen videre til 5 mottakere du føler fortjener den.

Tre ting jeg liker å gjøre:
♥ Jeg liker veldig godt å tilbringe tid med min kjære samboer,
 og hundene våres Puma og Snoopy.
Vi kan gå deilige turer på fjellet, eller bare ligge på sofaen alle 4 å se en film.
Spiller ikke så stor rolle hva man gjør, bare man gjør det sammen.

♥ Så liker jeg godt å finne på ting med venner.
Jeg syns det er stas å stelle i stand til selskaper/fest.
Slik som f.eks nettopp når vi hadde Halloween fest for 40++ folk.
Syns det er så gøy å pynte å gjøre i stand. 
Liker også å glede andre mennesker ;)

♥ Hmm en tredje og siste ting jeg liker, vel det for vel bli å være kreativ.
Elsker f.eks å pusse opp gamle møbler (eller nye møbler også), liker å gjøre ting til noe eget.
Slik at jeg får dem akkurat slik jeg vil.
Liker å se potensiale i ting, at man kan endre litt på det og gi det en ny funksjon.
Det er kjekt å lage egen pynt, f.eks til Jul, Påske, Halloween osv.
Ikke bare kjøpe alt ferdig.
Så er det så utrolig masse flotte blogger rundt omkring, med masse kreative ideer.
Herlig å få inspirasjon av andre flotte blogger!
Håper også at jeg med bloggen min kan gi inspirasjon til andre :)

Vel ser at de to første punktene er litt lik, men men dette er i allefall ting jeg liker.

Nå vil jeg gi denne awarden videre til personene bak disse flotte bloggene:


Ta den om dere har lyst! (Kanskje noen av dere som har fått den fra før også?).
Så vil jeg si at det er veldig mange bloggere som fortjener denne awarden.
Skulle helst gitt den til alle med blogg jeg er følger av :)

post signature

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Så bra at du liker innleggene mine:) Og tusen tusen takk for award, kjempe stas:))
    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Tuuusen takk for koselig award, tar den imorgen å skriver om den♥

    Ha en fin kveld videre,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails