søndag 21. november 2010

Krakk før/etter


Mens vi ryddet ut av loftet tidligere i år, var en av skattene jeg tok vare på en gammel krakk.
Jeg har hatt den i boden, men dro den frem i forrige uke da lysten til å fikse litt på den snek seg fram.
Så i dag på en søndag uten så alt for store planer, var tiden inne til å la den bli "ny".

FØR

ETTER

Med "sølvbein" og hvitt-trekk passer den litt bedre inn i hjemmet vårt ;)
Har brukt kromspray fra Biltema til beina, og et hvitt stoff fra et putetrekk til sete.
Så malte jeg på en krone med sjablong fra Panduro hobby.
Har ikke helt festet trekket enda, da dette var bare noe jeg fant liggende.
Så drar nok ut på jakt etter et mer passende stoff en av dagene.

Enn så lenge får dette gjøre susen.
Så kommer det nok bilder av det endelige resultatet når jeg har bestemt meg.

post signature

7 kommentarer:

  1. Så søt krakk! :-) Utrolig hva litt lakk og stoff kan gjøre altså!

    SvarSlett
  2. Så herlig den ble!
    Flink er du:)
    Ha en herlig, ny uke ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Den ble kjempefin!

    du er flink!
    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Så fint det ble! wow! Kjempelekker krakk *♥*

    SvarSlett
  5. Den blei fin :)
    Ønsker deg ei fin veke :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  6. Kjempefin krakk - stor forandring :)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  7. WOW - grattis med NY krakk!! Den ble RÅ-lekker..

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails