søndag 7. november 2010

NIB utfordring: Stue


Jeg har aldri tidligere deltatt på NIB's utfordringer, men en gang må bli den første. 
Så her kommer mitt bidrag til utfordringen Stue/Sofakroken.


Jeg har lagt syk hele helgen, men i dag kom jeg meg ut av sengen for å ta noen bilder.
Det er jo siste frist i dag (kl.21) for å melde seg på.


Jeg har lagt ut noen stuebilder tidligere, men tenkte jeg fikk prøve å ta noen nye.
Det viste seg å være en utfordring i seg selv. 
Jeg har fortsatt ikke fått fikset speilreflekskameraet mitt.
Og med vanskelige lysforhold ble bildene så som så.


Ser også at med glassbord blir det ekstra vanskelig å ta bilder.
Da det reflekterer lyset, og gir gjenskinn av det meste.
Som på bildet over der ser man blomstene i vinduer igjen på bordet ;)


Jaja, tror ikke akkurat jeg har noe særlig vinnersjanse i denne utfordringen.
Men det er uansett artig å delta.
Jeg koser meg også med alle dere andres flotte bidrag!!
Man oppdager også mange "nye" flotte blogger gjennom disse utfordringene fra NIB.


Riktig lykke til alle sammen!

post signature

9 kommentarer:

  1. Skikkelig koselig! Jeg har også meldt meg på, men det er ikke lett å hevde seg blant alle de lekre stuene. Men prøve kan vi jo. :-)
    Ha en fortsatt fin søndag! Ta gjerne en tur innom bloggen min, og bli med på mini give away, om du har lyst. :-)

    SvarSlett
  2. Koselige bilder :)
    Håper å rekke fristen jeg også, skal vaske og ordne her nå, men ting tar jo litt tid på en Søndag ;) hehe

    God bedring,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig bidrag. Riktig lekkert i din stue :)
    Og fin utsikt..

    Ønsker deg en super søndagskveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Så koselig stue du har:) Fin sofa, tror jeg har maken bare i en annen farge..;) God bedring og lykke til i konkurransen!!
    Smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  5. Stua di var jo aldeles nydelig - så koselig du har det!

    Klem klem

    SvarSlett
  6. Synes bildene ble fine jeg :) Ser virkelig koselig ut hos deg, lykke til i konkurransen. ♥

    SvarSlett
  7. Så koselig stue dere har:))
    Sofaen så kjempegod ut ♥
    Lykke til i utfordringen!
    Ha en herlig, ny uke!

    Klem line

    SvarSlett
  8. Tusen Takk for alle koselige kommentarer,
    og god bedring ønsker ♥

    SvarSlett
  9. Jeg har en award til deg inne hos meg :-) Ta den om du har lyst, aner ikke om du har en awardfri blogg eller ikke. Men awarden er til deg, fordi jeg synes bloggen din er såå herlig.

    Ha en fin fin dag!
    Klem klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails