onsdag 17. november 2010

Juletrematte


I dag har jeg mottatt verdens fineste juletrematte ♥
En fra et chihuahua-forum jeg er medlem av har vært så snill at hun har sydd den til meg.


Syns den ble kjempeflott!! 
Så nå gleder jeg meg utrolig mye til jul, slik at jeg kan få ta matten i bruk :)
Tusen takk kjære Ingrid, jeg er veldig fornøyd!!


Ingrid er kjempeflink til å sy, og utrolig kreativ.
Hun syr bl.a hundeklær, hundeseler og bånd, burtrekk osv.
Kosedresser (one-pice) og ting til barn.
Sjekk ut siden hennes HER
Hun har også en blogg: Beloved York

(Matten ser litt krøllete ut på bildene, ikke hatt tid til å stryke den enda. Så er tatt  rett ut fra pakken.
Må få tatt noen skikkelige bilder av den til Jul).

post signature

6 kommentarer:

  1. Den var kjempefin:)
    Er så kos med en slik herlig matte ♥
    Skal sjekke ut bloggen hennes!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Åååååå så fantastisk fin♥
    Slik har jeg også lyst på!!

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Så heldig du var! Den var helt nydelig :)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  4. Sååå fiin! Heldig du er som har plass til juletre da :-) Vi har ikke plass til det vi, dessverre...

    Jeg kan tenke meg at det blir fint med trær og lys.

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Nyyydelig!!! Kjempelekkert teppe :)

    Nyt kvelden..

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails