søndag 27. desember 2009

Romjuls dager


Romjuls dagene fyker fort av sted. Vi hadde en kjempefin julaften, og har fått masse flotte gaver. Bl.a speilreflekskamera, kakefat fra RM, Kremmerhuset og Glassmagasinet, juletrepynt fra RM, ølglass, kakespade og kniv fra Lisbeth Dahl, smoothie blender, klær osv.


Juledagene har vi tilbragt i familiebesøk, og hatt det veldig koselig. Synd tiden går så alt for fort. Tenk i morgen er det allerede jobbedag igjen for min del. Etter jobb skal jeg ut å spise midddag med venninner jeg ikke har sett på lenge. Det gleder jeg meg masse til.

Tirsdag skal jeg jobbe sent (ikke ferdig før kl.20) og onsdag skal vi på julemiddag til min far og samboer. Så da venter det flere julegaver fra min fars side av familien. Jeg skal også jobbe nyttårsaften, men heldigvis ikke lenger enn til kl.12.

Så vil jeg ønske alle en fortsatt fin romjul.


(Telysestaker fra SIA og telysholder fra Kremmerhuset)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails