lørdag 12. desember 2009

Lørdags shopping


I dag har jeg endelig fått shoppet litt julegaver. Men det er så mye enklere å finne ting man ønsker seg selv. Så det meste jeg har kjøpt i dag er til mitt eget hjem. Jeg hadde meg en shoppingrunde i Åsane, og der finner man butikker som Home&Cottage og Farmors hus som har masse fint.

I en blomsterbutikk fant jeg denne fine trekassen med svibler i.

Hos Farmors hus på Gullgruvensenter, kjøpte jeg meg en ny hylle. Den er allerede hengt opp i trappeoppgangen/yttergangen vår. Syns selv at den passet kjempebra inn på veggen der. Farmors hus har nå flere butikker i Bergensområdet. Man finner veldig mye fint der, ta en titt på vedlagt link.


Lykten oppå hyllen kjøpe jeg hos Home&Cottage. Der gikk jeg også til innkjøp av en del andre ting, men har ikke fått plassert det enda. Så evt. bilder av det får komme senere.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails