torsdag 3. desember 2009

Ny hundeseng

For noen uker siden bestilte jeg ny hundeseng til hundene fra Riviera Maison. På mandag fikk jeg beskjed om at den var komt til butikken, og i går fikk jeg endelig hentet den hjem. Jeg er kjempefornøyd, syns den er utrolig fin.

Så nå er den plassert i gangen. Tror Snoopy og Puma er fornøyd med ny seng også.


Jeg la et lammeskinn oppi slik at de kan kose seg ekstra mye. Puma har lagt oppi sengen som en liten Diva siden den kom i hus. Tror det var ekstra stas at den er litt høy, slik at de kommer høyere opp.


post signature

2 kommentarer:

  1. Denne hundesengen var jo helt fantastisk!! Tror min jack russel hadde likt den også.... Hvor mye kostet den? (Om det er lov å spørre :p)

    SvarSlett
  2. Både jeg og hundene elsker denne hundesengen ♥
    Husker ikke nøyaktig hva den kostet, men ca. 2600kr. Så billig er den ikke ;) Men verdt hver eneste krone. Angrer absolutt ikke på dette kjøpet!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails