mandag 21. desember 2009

En god kopp gløgg


Puhh, da har jeg endelig fått satt meg ned med en god kopp gløgg. Det har vært en kald dag her i Bergen. Og det ble ikke så mye bedre av at bussen min var 45min forsinket på vei hjem fra jobb. Så da stod vi der i 3 kvarter i bitende kulde og ventet på bussen. Turen hjem fra jobb tok 2timer i dag (vanligvis 30min), så en merker at det nærmer seg jul. Panikkslagne folk over alt, som prøver å handle de siste julegavene. Jaja, bare å smøre seg med tolmodighet så håper jeg det ikke blir like lang tur hjem i morgen.
Nå skal jeg bare slappe av og kose meg med en film resten av kvelden.

Det fine gløggsettet fikk jeg av min Tante S til jul i fjor. Settet fikk jeg x 2, så har nok til 8 pers. Liker det veldig godt og så er jeg ganske glad i gløgg, så det vil nok bli mye brukt fremover.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails