søndag 13. februar 2011

Riktig god morsdag alle mødre!


Gratulerer så mye med morsdag alle mammaer!!
Håper dere blir skjemt bort i dag ;)

Selv skal vi på middagsbesøk til min mamma i dag, gleder meg.
Jeg har kjøpt en liten oppmerksomhet til henne, som jeg håper hun blir glad for. 

Etter å ha søkt litt på google, fant jeg et lite dikt for anledningen:

Til Mamma. 
Derfor har vi mødre 

Da mødre ble til 
var tanken ganske klar. 
For mødre har noe i seg 
som ingen andre har. 

De øser av sin omsorg 
og deler alt de vet. 
De viser deg at livet 
er håp og kjærlighet. 

Derfor har vi mødre 
og dersom du spør meg. 
Den beste mor i verden 
det er nettopp DEG.

♥ Utrolig glad i deg mamma 

post signature

2 kommentarer:

  1. Så koselig dikt!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nydelige roser ♥ Og diktet er kjempefint!
    Jeg har også lagt det ut på bloggen min i dag, hihi...

    Ha en herlig dag - nyt den!

    Klem Line

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails