tirsdag 8. februar 2011

På en tirsdag...


Ja da er det allerede tirsdag, dagen bare fyker av sted.
I kveld koser jeg meg på sofaen med en god kopp te, og to hunder på fanget.
Jeg venter på at en ny sesong med Frustrerte Fruer snart skal begynne.


I dag har vi endelig hatt en ettermiddag uten planer og kunne bare slappe av.
Det er godt med slike ettermiddager i en ellers så travel hverdag.

På loftet er vi begynt med avretting av gulvet.
Og i morgen kommer rørleggeren slik at vi skal se hvor vi må legge ut rør osv. til det nye badet.
Må vente med avretting av gulv i den delen der badet skal være, til rørleggeren har fått på plass rørene.
Blir spennende å se hva han har og si til vår idé om hvordan badet skal bli.
Kanskje han ville komme opp med en bedre løsning også...


Blir litt utfordring med badet siden det er skråtak, men har sett mange fine løsninger rundt omkring.
Så vil tro vi kommer opp med en bra løsning vi også.

Bildene i kveld er fra mine nye blomsterpotter og lysglass i spisestuen,
 som jeg kjøpte for en stund siden.
Hadde svarte blomsterpotter før som jeg likte veldig godt, men kjekt med litt fornyelse også ;)
Syns selv de nye pottene passet veldig fint inn hos oss 

post signature

2 kommentarer:

  1. Hei, hørtes ut som en koselig kveld.
    Er sofaen og fruene på tv her også nå - deilig♥

    Spennende prosess dere har fremfor dere nå da!!

    Håper du får en fin Onsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så skjønne de små lyslyktene er. Jeg koste meg godt med sesongåpningen av FF i går, det lover til å bli en god sesong med masse spennende intriger :) *♥*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails