fredag 11. februar 2011

I ♥ Tea


Tenkte jeg skulle ta utfordringen fra Jatte's lille drømmeverden.
Så dette er min beste te-kopp, stor og god :)

Jeg er absolutt en Te drikker! (liker/drikker ikke kaffe).
Liker mange forskjellige typer te, er vel egentlig få te-typer jeg ikke liker.

For tiden er denne blåbærte'n fra kremmerhuset min yndlings te.
Mmmm den er kjempegod!

Ta gjerne utfordringen fra Jatte du også.
Hvilken te er din favoritt te? Og vis frem din favoritt te/kaffekopp.

post signature

3 kommentarer:

  1. Denne utfordringen skal jeg jammen ta, ihuga tedrikker som jeg er ;) Men nå er jeg på jobb så må nok vente til jeg kommer hjem :D *♥*

    SvarSlett
  2. hei på deg!
    Så koselig tekopp du hadde... mmm... blåbærte så bare herlig ut..

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Mmm, den hørtes god ut :) skriver liste med te nå som jeg har til jeg skal fylle opp "lageret" mitt ;) alltid gøy og prøve noe nytt♥

    Tøff kopp du har..
    Selv om jeg er ganske lys og romantisk i interiørstilen så elsker jeg fargerike tekopper, bli liksom litt koseligere og drikke av en fin kopp:)

    God helg til deg og dine, søta.
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails