fredag 13. november 2009

Solstrand Hotel & Bad


I morgen drar jeg på seminar med jobben, til Solstrand Hotel & Bad. Her skal vi ha foredrag både lørdag og søndag. Jobben spanderer overnatting og mat, dagene er også betalt.

Hotellet er plassert i underkant av en time i fra Bergen. Det er et flott gammelt hotell som ble bygget i 1896 av Christian Michelsen, Norges første statsminister etter unionoppløsning med Sverige.

Hotellet har flott beliggenhet ved sjøen, med god utsikt over Bjørnefjorden.
Man finner også en egen SPA og velværeavdeling her, så jeg håper jeg får anledning til å benytte meg av noen av disse fasilitetene.


Noen av det jeg gleder meg mest til med oppholdet er maten. De serverer utrolig god mat her .

De flotte bildene har jeg lånt fra hjemmesiden til hotellet som man finner HER.
Dette er en side som er verdt å ta en titt på. Man finner mange flotte bilder av hotellet og bra informasjon om fasiliteter, historie osv.


Foto: Solstrand Hotel & Bad

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails