søndag 22. november 2009

Julestemning


Etter og ha vært på julemarked i går er jeg litt i julestemning. Så i dag har jeg brukt dagen til å lage litt forskjellig.

Blant annet slike søte engler fra Panduro Hobby materialsett. I en slik pakke er det nok materiale til å lage 10stk engler. Disse skal jeg bruke til å pynte juletreet med.


Jeg har også kjøpt nissehjerte materialsett hos Panduro Hobby. Men jeg vil ikke ha nissemotiv på, skal heller finne noen søte engler til å dekorere dem.

Foto: www.pandurohobby.no

I mangel av englemotiver til å ta på hjertene, laget jeg et skilt av det ene. Som nå får henge på baderomsdøren.


Jeg kjøpte også inn noen svibler i går, som jeg har pyntet litt med.


Og for å gjøre julestemningen komplett har jeg bakt pepperkaker. Så nå dufter det deilig i heimen.


Jeg elsker disse søte små pepperkakeformene. De kjøpte jeg i fjor på Åhlens.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails