lørdag 7. november 2009

Barne bursdag

I dag startet dagen med at jeg stod opp og bakte prinsessemuffins. Datteren til min bestevenninne fyller 1år om noen dager, og feiret med barneselskap i dag.
Selv om jeg ikke har barn selv enda, syns jeg det var kjekt å kunne være med og feire henne. De ble tilsammen 4 småtroll, da en del ikke kunne komme pga svineinfluensa.

Utennom prinsessen som hadde bursdag var det bare gutter. Og disse småtrollene kunne virkelig lage liv. Hehe, jeg og sambo var nesten utslitt da vi gikk derfra.


Venninnen min har også nettopp fått seg en liten kattunge. Utrolig herlig liten pus. Hun var helt hyper og løp rundt og lekte med ballongene til barna. Skulle så gjerne hatt en liten pus selv, men er desverre allergisk.


Etter vi hadde vært i barneselskap reiste vi ut til mamma og min lillebror for middagsbesøk. De passet også hundene mens vi var i bursdagsbesøket. Hundene koser seg alltid hos "mormor". Hun pleier å spare på brunostbiter til dem, som de er utrolig glad i.

Legger også inn dette bildet av pianoet som nå står hos mamma. Tidligere stod det i huset hos mormor, men da hun flyttet fra hus til leilighet i vår hadde hun ikke plass til det lenger. Heldigvis klarte mamma å lage plass til det hos seg. Ville vært veldig synd om det forsvant ut av familien. Håper jeg en gang kan overta det, for det er et virkelig flott gammelt piano.



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails