søndag 13. juni 2010

Super Happy! Udyret i stuen er vekk


Ja som overskriften sier, udyret i stuen er vekk. Endelig! Udyret er den utrolig stygge takviftelampen som har hengt i stuen min. Tidligere blogginnlegg om min misnøye til takviften hjalp på. Jeg fikk endelig sambo til å forstå hvor mye jeg mislikte den.

Bye bye takvifte
 

Men nå er den altså fjernet og en ny lampe er komt på plass.
Fikk sambo med på en liten shoppingrunde i går, var bl.a innom Living, Skeidar, Home&Cottage og Farmors Hus. 
Så da ble det til at jeg kjøpte en Felicia Plafond taklampe hos Skeidar. Fikk sambo til å hjelpe meg å henge den på plass i formiddag. 

Her er resultatet

 Syns resultatet ble veldig bra. Men egentlig hadde vel alt annet som ville blitt hengt opp der bra, i forhold til viften. Hehe... Og min kjære innrømmet at han faktisk syns det ble finere med ny taklampe, enn viften som hang der ;)



Ellers fikk jeg kjøpt en del ting til annekset på Home&Cottage i går. Får legge ut bilder senere i dag eller i morgen, for nå skal vi til byn å spise middag så jeg har litt dårlig tid.

post signature

2 kommentarer:

  1. Vakkert!!!!!

    Nydelig ny lampe -og ja -jeg skjønner godt at du jubler over å være kvitt "udyret". Skjønner at de er praktiske, men vi ønsker oss pent, ikke praktisk... (akkurat som ved sko :)

    Nyt kvelden og lampa!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Ååååå, må være greit å ha sambo som er elektriker...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails