søndag 27. juni 2010

Friskies 2 in 1


Jeg er nå med på en ny Buzzador kampanje, denne gang tester jeg Purinas hundefôr Friskies 2in1.  Man kan servere det som vanlig tørrfôr, eller tilsette vann slik at det blir en saus rundt fôret (derav 2in1).

Hundene mine har nå testet det noen dager. Begge hundene likte helt klart fôret best når det ble tilsatt vann slik at det ble en kremet saus rundt bitene. Puma liker egentlig best små tørrfôr biter, så bitene i Friskies 2in1 ble nok litt for stor for hennes del. Men hun er en meget kresen hund når det gjelder mat. Snoopy spiser dette fôret både tørt og med tilsatt vann. Så langt ser det ut til at dette var et greit fôr for han. De har heldigvis ikke blitt dårlig i overgangen ved å bytte fôr. Noe som kan oppstå når hunder er i en overgangsfase mellom forskjellige fôrtyper.
Til vanlig bruker jeg tørrfôr fra Royal Canin til Snoopy og Puma.

 

Ved denne kampanjen fra Buzzador skal de også premiere det beste buzzebildet, så jeg får ha kameraet klart å se om jeg får tatt et bra bilde mens de spiser og sende inn ;) 

Har du hund og vil teste dette fôret?
Legg igjen en kommentar så skal jeg se om jeg får sendt deg en prøvepakke.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails