onsdag 30. juni 2010

Outlet Norge

Bildet er lånt fra www.outletnorge.no

I dag har mamma og jeg vært på det jeg vil kalle harry shopping. Vi reiste til Outlet Midtun et lagerutsalg, der de selger alt mulig rart fra forskjellige butikker som er gått konkurs. Man kan finne alt fra hagemøbler, klær, sko, leker, servise til batterier, plastplanter, blomsterpotter, rammer, lysestaker osv. Utrolig masse rart fordelt på 3000m2. Man finner også masse billig. Må si at mesteparten av tingene der ble alt for harry for min del, men jeg kom ikke tomhendt hjem. 

Kjøpte litt div. til annekset i maritim stil. 
Seilbåt til 49kr, Mugge 10kr og salt og pepperbøsse 5kr stk, og fat med blåskjell på til 23kr.

Kjøpte også disse serviettringene, de kostet 22kr for 4stk.

Jeg kjøpte også en engel (må male sokkelen den står på før jeg kan ta bilde) og en hvitløkspresser. 

De hadde også masse fine glassting fra Tilbords der. Så jeg kunne nok ha kjøpt mye mer, men men får heller ta turen opp dit en annen dag ;)

Sjekk gjerne ut hjemme siden Outlet Norge , eller om du bor i Bergen kan det være verdt å ta en liten tur. 

post signature

1 kommentar:

  1. Oj, så fine ting du har köpt dig -jag gillade speciellt den stilaga båten. Ibland kan man ju verkligen hitta skatter på harry-shopping, hihi!

    Ha en fin forts¨ttning på helgen! Kram Joy

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails