tirsdag 29. juni 2010

Stuen vår


Stuen er et av rommene i leiligheten jeg ikke har blogget så mye om, så tenkte det var på tide å legge ut noen bilder. Desverre ikke så veldig bra bilder, da de ble tatt i full fart. Fant heller ikke speilreflekskameraet.

 Det er flere grunner til at jeg hittil ikke har blogget om stuen, bl.a syns jeg ikke det er kjekt å ta bilder av en svær svart tv, eller den store stygge takviften som hang her før, jeg hadde også noen mørke tunge gardiner som gjorde stuen ukoselig. 


Men nå syns jeg det begynner å komme seg, og det er jo bra med tanke på at stuen er et av rommene vi tilbringer mest tid i ;) 


Skulle gjerne ha skiftet ut TV-benken, syns ikke helt den passer inn. Men den rommer godt, den er full av Playstation 1, 2 og 3 spill, Wii spill, Xbox spill osv. Så forløpig skal den få lov å stå der den er. Skulle nok også gjerne ønske at Tv'n var hvit, men men. 


Er veldig glad i peisen vår, den varmer utolig godt om vinteren. Hundene elsker å ligge på pleddet sitt foran den i varmen. Syns også det er så koselig å sitte i sofaen og se på flammene.


Så det var litt bilder av stuen vår. 
Nå må jeg begynne på middagen til min kjære kommer hjem fra jobb.
Senere i dag skal jeg begynne å male møblene, fikk ikke startet på det i går. Da hadde jeg nok med rydding og vasking. Det er kjedelig å male, men er så kjekt og se resultatet når det er ferdig. Jeg legger sikkert ut før og etter bilder etterhvert. 

post signature

3 kommentarer:

  1. Jeg syns du har en koselig stue jeg.
    Slike ting som at man kunne ønske var hvit osv er ting vi alle interiørbloggere tenker på tror jeg *ler*

    Alltid litt småtteri vi vil forandre på;)

    Gleder meg til og før/etter bilder av maleprosjektene dine!!

    Ha en fin dag videre,
    Klem fra jatte♥♥♥

    Ps:Kan jeg bare spørre deg, opplever du mye fordommer osv med at du har Chi`r?
    Folk er jo mange ganger så dømmende til små hunder. Merker det noen ganger selv med min mops, derfor jeg spør :)

    SvarSlett
  2. Tusen Takk Jatte ;)

    Ja det vil vel alltid være litt småtteri man vil forandre på.

    Og ja jeg møter mange fordommer hos folk pga at jeg har små hunder. Men det tyder mest på uvitenhet hos folk. Så bare hever meg over det.
    Har gitt mange et nytt og positivt syn på rasen etter de har møtt mine hunder også. Så det er kjekt!

    SvarSlett
  3. Liker sten din godt! Synes d er kjempeflink å gjøre det kos.. Stor svart TV er vel noe vi alle gremmer oss over, men de er kommer for å bli (har en jeg også...)

    Nyt sommerdagene!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails