onsdag 1. august 2012

Betong lysestaker


Ett av mine nye interiørkjøp i løpet av ferien var disse fine betong lysestakene.
De ble kjøpt i en liten butikk i Askvoll, husker ikke navnet men tror det kan ha vært Søm & Beem.


Kunstneren som har laget dem er svensk og heter Cattis Steffensen, hun lager forskjellig designi betong.
Siden hennes finner man her: former.nu, absolutt verdt å ta en titt!


Butikken i Askvoll solgte også flere av hennes produkter, angrer litt på at jeg ikke kjøpte mer.
Men er i alle fall veldig fornøyd med at jeg kjøpte disse lysestakene :)

Litt mer av hennes produkter tatt fra hjemmesiden:

Betong er tøft!

post signature

3 kommentarer:

  1. Sååå mye kult! Love it :)

    Klem klem♥

    SvarSlett
  2. Så heldig jeg var som fant denne bloggen!!
    Her var det mye jeg likte!! Digger betong - elsker
    Spottende dine i trappen, kjøkkenhyllen din,
    Dine riviera skåler og lese kroken din
    På loftet er bare elsk :-)
    La meg til som følger og gleder meg til å se mer
    Her inne :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Betong er rett og slett kult!

    Happy lillelørdag, her skal jeg nyte en kveld helt alene etter jobb. Det skal bli så deilig, for jeg har ett lite prosjekt på gang *fnis*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails