tirsdag 31. juli 2012

Tilbake fra 2 ukers ferie...


Jeg er tilbake igjen fra Sunnfjord, og første dag på jobb etter 2 ukers ferie er i dag overstått.
Merker jeg gjerne skulle hatt fri en uke til nå, men jeg har satt av en uke i slutten av august.
Så da er det i alle fall noe å se frem til :)


Været har ikke vært så alt for mye å skryte av, og temperaturene minner mer om høst enn sommer.
Men noen fine soldager har vi  hatt.
 

Vi har gått tur i skog og mark, vært på båtturer, shopping turer (interiørkjøp kommer i eget innlegg), grillet, fisket, plukket blåbær osv.

Det eneste jeg ikke har gjort denne sommeren er å bade i sjøen, syns rett og slett ikke det har vært varmt nok til det. Men det er lov å håpe at sommeren ikke helt er over enda, og at jeg kanskje kommer meg i sjøen i år også :)


Selv om ferien har gått alt for fort, er det litt godt å være hjemme igjen også.
Har en del prosjekter her som skal stå ferdig før høsten kommer.
Mer info om hvilke prosjekter jeg har på gang kommer snart.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails