lørdag 14. mai 2011

Nike Shox ♥


I dag har jeg lekt meg litt på www.nikeid.nike.com og "laget" meg noen nye joggesko.
Syns det er stilig at man kan velge designet selv.


Mine måtte så klart bli  ROSA 
Så nå gleder jeg meg til å få disse "Chiline" joggeskoene i hus.


Og med et par av Nike Shox Turbo+ VI iD Women's Running Shoe er det bare å sette i gang med løpingen. Uff det er blitt alt for lite trening i det siste.
Men det blir nok godt å komme i gang igjen, spesielt med de kuleste skoene i nabolaget ;)

Ønsker alle en herlig lørdagskveld!
Kanskje du skal se på Melodi Grand Prix 2011?
Jeg vet ikke helt om jeg skal se det i år, er jo ikke like gøy nå som Norge ikke deltar ;)

post signature

4 kommentarer:

  1. Så kule!
    Er stilig med slike som man har designet selv, hihi;)
    Sønnen i huset har slike fotballsko hvor det står hans navn og spillenummer på, kostet skjorta, men kule var de;)

    Ha en finfin kveld!
    Her blir det blogg og sying i kveld, gidder ikke se GP når Norge ikke er med...

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Kult! Har selv tenkt å invistere i ett nytt par shox. digger skoene, og sikkert enda kulere med eget design.

    SvarSlett
  3. Hei snupp!
    De der var jo kongekule! ROSA! I like!
    Elsker det programmet i NIKE, også er det faktisk ikke så ille dyrt!

    Jeg har begynt å løpe igjen og jeg må si at det er så godt når man først kommer igang.

    Klemklem

    SvarSlett
  4. Rosa joggesko? Wow... Überfett! Liker det så absolutt. Kuleste skoene i byen tenker jeg, ikke bare i gata. ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails