fredag 6. mai 2011

Fuglebur ♥


I dag kom dette søte fugleburet til meg med posten.
Bestilte det for en liten uke siden på Ebay, da jeg syns det var så lekkert.


Ser at det er flere som pynter med fuglebur i interiøret, syns det kan være veldig dekorativt og fint.
Jeg liker flere forskjellige typer fuglebur, så skal ikke se bort i fra at jeg går til anskaffelse av flere.


Pyntet buret med litt "rosa stæsj" så da passet det fint på sjenken sammen med fuglebildet.
Den søte tildafuglen på toppen/utsiden av buret har jeg kjøpt av herlige Line med bloggen Har en drøm...
Har du ikke besøkt bloggen hennes før, anbefaler jeg en tur inn dit ;)


Nå skal vi kose oss med en film før vi legger oss.

God helg alle sammen!

post signature

4 kommentarer:

  1. Kjempesøtt fuglebur! Mange fine skatter å finne på ebay :) *♥*

    SvarSlett
  2. Så søtt buret var ♥
    Og så kos og se at fuglen har det så godt hos deg;)) Kjempefint var det på sjenken din;)

    Ha en finfin helg;))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Herlig lite fuglebur og fuglen fra Line er jo bare herlig da :-)

    Ønsker deg en finfin helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe fint fuglebur du har fått deg.
    Jeg ønsker meg også et fuglebur,men har ikke funnet det enda.
    Flott blogg du har.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails