søndag 20. mars 2011

Vinner av liten give away er...


Siden jeg har skulderbetennelse og vil anstrenge høyrearmen minst mulig, orket jeg dessverre ikke å skrive alle loddene ned på papirlapper denne gangen.
Så i stedenfor har jeg brukt RANDOM.ORG til å trekke ut den heldige vinneren.

Så vinner av hovedpremien er:
Margrete med bloggen ~ M's lille hjørne
Gratulerer så mye til deg!!!


Jeg har også trukket ut en trøstepremievinner og det ble:
Joy med bloggen ~ Moments of Joy

Margrete og Joy send meg adressen din på mail til chiline.h@gmail.com,
 så skal jeg få sendt gaven i løpet av neste uke ;)

post signature

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldige vinnere!

    Nydelige veggord du har under her!:)
    Ønsker deg en fiiin ny uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. grattis til heldige vinnere :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye begge to! :)

    Vet hvordan det er med sånne betennelser, og håper det slipper taket raskt hos deg. Masse god bedring fra Huldrelevenet. :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til de heldige vinnerne!!
    Nydelig te-boks:)

    SvarSlett
  5. Gikk glipp av give awayen din, men følger deg videre, virker som en interessant blogg :-)
    Velkommen til min blogg også..... har en give away gående forresten.

    Veronica :-)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse til de heldige, som får såå mye fint!

    God bedring, snuppis!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails