søndag 6. mars 2011

Ting jeg ønsker meg



Sitter her og bruker søndagsettermiddagen til å søke på nettet etter forskjellige ting jeg ønsker meg.
Vi skal jo tross alt få en ekstra etasje på leiligheten, og da er det en del møbler og div. vi trenger.

Jeg vil bl.a ha en hjørnesofa og sjeselong til loftstuen.
Det fins utallige varianter, mye fint så vanskelig å bestemme seg for hva en liker best.
Disse sjeselongene er fra IKEA og sofaen er fra Home & Cottage.

Jeg liker veldig godt lamper fra Bloomingville (alle lampene i dette innlegget er derfra).
Så noen av disse lampene skal jeg i allefall ha ;)

Et vitrineskap er jeg også på jakt etter, men her er det også så mange varianter og forskjellige prisklasser.
Nydelig peissett fra Lisbeth Dahl er også på min ønskeliste, sammen med denne herlige bøtten.




På min ønskeliste til det nye badet finner man stigehylle, fil de fer kurv som jeg skal ha såper i, hvit radio og et medisinskrin. Så her er litt av mine ønsker, blir spennende å se hva jeg ender opp med.

Vi har hatt en fin helg, synd den snart er over!
Men så kommer det en ny uke med nye muligheter :)

Minner om min lille Give Away. Dersom du ønsker å være med så meld deg på HER.

post signature

3 kommentarer:

  1. Så mange FLOTTE ønsker, får håpe noen av de går i oppfyllelse da;))
    Jeg ønsker meg sååå mye nytt jeg og, men er desverre ikke rom for slikt nå, men er jo lov og drømme... ♥

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Du viser så utrolig mange ting, som fint kunne stått på min ønskeliste også! Heldige dere er som får en helt ny etasje og innrede!

    Jeg gleder meg veldig til å se hvordan det blir hos deg :-)

    Takk for mange nyttige tips ang cruise, han mannen i huset her vil veldig gjerne på cruise, men jeg er så landkrabbe at det er flaut.

    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Titta innom bloggen din, og synes den er flott og inspirerende. Legger meg til som følger, og ser frem til å følge deg videre.


    Ønsker deg en finfin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails