torsdag 25. mars 2010

Hipp Hurra for meg!


Hipp Hurra for meg som fyller 25år i dag :)
Ja i dag fyller jeg 25år. Vet ikke helt om jeg liker tanken på å bli eldre, men 25 er vel enda ungt. Og alder er bare et siffer, jeg vil si man er så gammel/ung som man selv føler seg. 

Dagen sålangt har vært helt super. Hatt en ok dag på jobb, og når jeg kom hjem fra jobb ble jeg overrasket med herlig middag. Min elskede samboer hadde laget biff med fløtepoteter og salat, servert med min favoritt flaske rødvin. Han hadde tent stearinlys i hele leiligheten og kjøpt en nydelig bukett med roser. Jeg fikk også et koselig kort og fin bursdagsgave. Må si jeg ble skikkelig rørt og felte noen tårer. 

Elsker deg min kjære Richard :)


På lørdag som var feiret jeg 25års dagen med gode venniner. Jeg fikk masse fint av dem, bl.a vinglass fra Riviera Maison med teksten "vin" på. De er kjempefine og jeg har ønsket meg dem lenge. 
Så blir det familiebesøk her på lørdag, det gleder jeg meg masse til. Skal bli kjempekoselig. 
Farfaren min har også bursdag i dag, og fyller 70år.Han skal vi feire med middag på hotell på søndag. Så det blir mye feiring og full fart til helgen.
Resten av kvelden i dag skal vi derfor bare ta det rolig, og se en koselig film.

Ha en fin kveld alle sammen!

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails