onsdag 14. april 2010

Pidestall FØR og ETTER


Sitter her og blar i gjennom gamle bilder på pc'n, så fant jeg noen bilder av pidestallen min før jeg pusset den opp. Pidestallen har vært mine besteforeldres, og når mormor skulle flytte fra enebolig til leilighet fikk jeg den. Om ikke jeg tok den ville den bli kastet på søppeldyngen. 

FØR
Pidestallen fikk seg noen strøk med hvitmaling, og beina ble sprayet med sølvspray.

ETTER 

Ble ganske så fornøyd med resultatet, og er blitt ganske så glad i denne pidestallen. Så det var godt den ikke havnet på søppeldyngen ;)

post signature

1 kommentar:

  1. Hei, her inne har jeg ikke vært før - men jeg må si jeg er glad jeg ramlet innom :O)
    Kjempefint hjem du har og mye inspirasjon og hente - kjempenydelige hunder også :)
    Selv har jeg en Mops på 1 år.


    Ha en fin natt,
    Klem fra Jatte ♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails