mandag 30. desember 2013

2013 - Ett bloggfritt år....


Året 2013, ble ett bloggfritt år for meg.
Det var ikke noe jeg planla på forhånd, men det ble bare rett og slett slik.
Jeg har savnet bloggingen masse til tider, mens andre ganger har det vært deilig å holde seg unna :)

Året som har gått har jeg prioritert til familien min!
Jeg ble mamma til lille Nickoline 05.10.2012, og det må være det beste som har hendt meg noen sinne.
♥ Helt fantastisk å få lov til og være hennes mamma ♥

Nickoline 4mnd gammel

Ellers ble jeg forlovet med min kjære samboer mens vi var på ferie i Portugal i sommer ♥
Så jeg er begynt med litt bryllupsplanlegging, forløbig er ingen dato fastsatt enda.

Må si det også er blitt en del forandringer i interiøret i løpet av året som er gått.
Men noe er også så og si det samme.
I året som kommer vil jeg prøve å blogge litt mer, jeg har mye jeg vil vise dere ;)
 Så får vi se hvordan det går :)

Det har komt inn mange spørsmål til meg både i kommentarfelt og på e-post som jeg ikke har hatt mulighet til å svare på . Jeg kommer til å samle sammen de spørsmålene som går oftest igjen, og lage ett eget innlegg med spørsmål og svar.


Ellers finner dere meg på instagram: chiline85


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails