tirsdag 24. januar 2012

Plater på vegger/tak


Stadig noe nytt som skjer på loftet fra dag til dag.
Nå er de nesten ferdig med plating av vegger og tak.


Det elektriske er lagt opp i vegger og det er gjort klart til spotter i taket.
Artig å se på alle ledningene nesten som "spaghetti" i veggene.


Gleder meg til å kunne sitte her oppe å nyte utsikten!


 Beklager dårlige bilder med mye rot, men de gir et lite innblikk i hvor langt vi er komt på loftet.
Under her blir det bad:

Og rett frem på bildet under blir det kontor:

Nå skal jeg nyte resten av tirsdagskvelden på sofaen med Frustrerte fruer på TV.

post signature

3 kommentarer:

  1. Nå skjer det ting ja! :)

    Jeg bruker kvelden (og trolig natten) på å dra plater av veggene jeg. Gjort på 1-2-3 trodde jeg. Ikke det nei! :S
    Bare å stå på, for i morgen kommer peismontør. Da skal det nemlig bli noe annet enn pinglepeis her i huset. Peis i stuen. :)
    Nei, jeg får jobbe på!

    Klem

    SvarSlett
  2. Vil se mer :)
    For en utsikt!
    Ønsker deg en herlig uke ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails