søndag 26. juni 2011

Travle dager...


Da er jeg tilbake etter en liten bloggpause.
 Det har vært så utrolig travle dager at jeg dessverre ikke har hatt tid til å prioritere blogging.

Jeg har gjort så mye forskjellig at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.
Må si at juni er en måned der det skjer utrolig mye, mange bursdager, utdrikkningslag div. feiringer og sosialesamlinger. Mange kjekke ting med andre ord!


Tror jeg hopper over det meste som har skjedd den siste tiden, ellers vil jeg aldri bli ferdig med dette innlegget.
Men må  i alle fall få med at jeg trives veldig godt i den nye jobben min.
Kjekke arbeidsoppgaver og koselige kollegaer :)


Legger ved noen bilder av hvordan det står til med utbyggingen på loftet. 
Taksteinene er komt på plass igjen og kledning er lagt "rundt" arken.
Har også fått satt inn et vindu til høyre (fra utsiden) for arken. 
Veldig greit og ha fått det på plass da det er med på å slippe inn mer lys på loftet.


Det er ikke blitt gjort noe mer på innsiden av loftet, og det vil vel heller ikke skje så mye her før litt ut på høsten. Kjenner jeg blir litt utolmodig, men men ikke noe å gjøre med det.

I dag er det også blitt satt opp ramme til rekkverket på terrassen, mangler bare glasset som må spesialbestilles.
Og så må vi få malt arken i samme farge som huset. 
Når det er gjort er vel egentlig det utvendige arbeidet ferdig, og stillaset kan endelig taes ned.


Skal ta meg en bloggrunde i morgen og titte innom andre i bloggglandia.
Ser ut til at det har skjedd litt av hvert mens jeg har vært "borte" ;)
Men nå kaller sengen på meg, er så forferdelig trøtt.

post signature

1 kommentar:

  1. Hei vennen!
    Så godt å høre at du har vært borte fra bloggen, fordi du har kost deg! Koselig å høre at du trives på jobb også :)

    Stilig det ble med alt lyset som dere slipper inn :)

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken!
    Smil og klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails