torsdag 22. juli 2010

Kino: Inception

I går var sambo, to kompiser av han og jeg på kino og så Inception. Jeg likte filmen veldig godt, så kan anbefale dere å se den. I filmen spiller blant annet Leonardo DiCaprio, Ellen Page, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, Cillian Murphy og Ken Watanabe. 
En litt spesiell film, men den fenget meg bra. Og med mitt tenåringsidol Leonardo DiCaprio i hovedrollen, gjorde ikke akkurat det filmen verre ;) Haha husker jeg som "fjortiss" var forferdelig forelsket i Leonardo, hadde plakater av han over hele rommet mitt (til og med i taket). 

Se trailer for filmen her:
 
Etter filmen gikk vi ut og spiste, hadde en koselig kveld! 
Denne uken har gått utrolig fort, tenk i morgen er det fredag igjen. 
Skal bli godt med helg ;)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails