mandag 26. april 2010

Mandag, og ny uke.


Da var det mandag igjen og en ny uke er begynt. Jeg har hatt en lang og slitsom dag på jobb, så må si det virker uendelig lenge til helg igjen. Ikke så spesielt glad i mandager, jaja. 
I kveld koser jeg meg inne med masse tente stearinlys. Ute plasker regnet ned, og været minner meg egentlig mest om høst. Syns det er surt og guffent, men da er det herlig å sitte inn med masse lys og en god kopp te. 

Sitter her og venter på at Norske Hollywoodfruer skal begynne, må si det ikke er like underholdene som Anna Anka. Men helt grei underholdning på en mandagskveld. 

 
En ting som gjorde dagen i dag litt bedre er at jeg og en gjeng med venninner kjøpte billetter til Lady Gaga i Oslo Spektrum 16. oktober. Det tror jeg kan bli kjempekjekt! Gøy at vi blir en hel gjeng som drar, og håper også at flere hiver seg på så lenge det er billetter til salgs. Selv om det er lenge til er det kjekt å ha noe å se frem til ;)

Ha en fin mandags kveld alle sammen! 

post signature

2 kommentarer:

  1. Nydelige detaljer her. De hjertene øverst var utrolig fine!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kos og sitte inne og tenne lys når det er guffent ute da!!

    Jeg og min kusine bestillte også billetter til Gaga idag :D
    Gleder meg såååå, det blir nok fantastisk!!

    Fortsatt fin kveld,
    Klem fra Jatte ♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails