tirsdag 13. oktober 2009

Buzzador


Jeg er en Buzzador. Det vil si at jeg får teste produkter gratis, mot at jeg diskuterer produktet med venner og bekjente.

"Ordet Buzz betyr surrende rykte. Ved hjelp av Buzz marketing, rykte-markedsføring, spres kunnskap om produkter og tjenester, og på denne måten styrkes varemerket hvis produktet eller tjenesten er bra. Den siste delen av ordet Buzzador kommer fra ambassadør. En buzzador er altså en varemerke-ambassadør".
Man kan lese mer om Buzzador HER.


Akkurat nå er jeg med og tester ut Mobilt Bredbånd fra Telenor. Syns det fungerer veldig bra. Har testet det litt forskjellige steder. Men aller best liker jeg å ligge på sofaen med laptop'n i fanget.

Man kan lese mer om mobilt bredbånd fra telenor HER.

Kan absolutt anbefale alle og bli en Buzzador. Det er kjekt å teste gratis produkter.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails