mandag 6. januar 2014

Barnerom



 Det siste blogginnlegget mitt, før jeg tok en lang pause (les 16mnd), var ønskeliste til barnerommet.
En del av ønskene er komt i hus, mens andre ønsker er byttet ut med noe annet.
Så her kommer litt bilder fra hvordan "Prinsesserommet" til Nickoline er blitt.


To av veggen på rommet hennes er malt i fargen Jotun Sense "Lille Prinsesse" (lys rosa), mens de to resterende veggen er malt i Jotun Sense og fargen "Chi" (hvit).


Siden vi ikke har så stor plass på noen av de to badene i leiligheten, gikk vi til innkjøp av en stellekommode som står på rommet hennes.
Denne løsningen har i grunn fungert veldig bra, og når hun er ferdig med å bruke bleier kan "toppen" tas av og det blir en vanlig kommode :)

Jeg er ikke spesielt glad i gulvet på soverommet hennes.
Har lyst å male det hvitt, men mannen i huset er ikke helt enig med meg. 


Hun sover i samme seng som jeg gjorde da jeg var liten


Mer detaljer og tips fra barnerommet kommer en annen dag.
Må ta bilder en dag det er litt bedre lys, disse bildene er tatt på ettermiddagen når det var blitt mørkt. Så ikke av den beste kvaliteten.

Ha en fin kveld!

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails