torsdag 12. juli 2012

Nedtelling...


Nå har jeg virkelig nedtelling til sommerferie...
En arbeidsdag igjen, så skal jeg kose meg med 2 uker ferie!
De vil bli tilbrakt på landstedet mitt i Sunnfjord.
Håper på fint vær, men skal kose oss masse uansett :)
Vi hadde egentig tenkt oss en uke til Nice i år, men den turen måtte vi dessverre kansellere.
Heldigvis er årsaken at vi har noe kjekkere i vente senere i høst.


I dag var det ekstra hyggelig å komme hjem fra jobb, 
da min kjære hadde kjøpt nydelige roser til meg.
Jeg har vært litt sliten i det siste, så han ville gi meg en liten oppmuntring.
Det kan vi like!

Ønsker alle en fin sommerkveld! 

post signature

1 kommentar:

  1. Nydelige roser, snille kjæresten din :)

    Ha en finfin helg,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails