onsdag 11. juli 2012

Den glemte hagen


Nå er det sommer og ferietid for flere, så tenkte jeg skulle komme med en bokanbefaling.
Jeg har tidligere lagt ut et innlegg om lesekroken min, se HER
Så da passer det også å skrive litt om bøker jeg liker godt.

I går leste jeg ut de siste sidene av den fantastiske boken "Den glemte hagen".
Boken er på nesten 600 sider og skrevet av forfatteren Kate Morton.


Vanligvis syns jeg det er litt avskrekkende med så tykke bøker.
Men denne boken "fanget" meg med en gang, og jeg leste den ut på bare ett par dager.
Handlingen foregår på 3 ulike tidsplan, rundt 1913, 1975 og 2005 der alt handler om mysteriet rundt fortiden til Nell: 

En utrolig god bok som jeg hadde vanskeligheter med å legge i fra meg.
Nå trenger jeg en ny bok å kose meg med, så kom gjerne med bok tips til meg.
Har du noen bøker å anbefale?

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails