fredag 28. oktober 2011

Inspirasjon Halloween

Jeg skrev tidligere i dag at jeg skulle komme med litt flere pynte tips for Halloween,
men så fikk jeg litt hjernteppe.
For første gang på flere år skal vi ikke holde Halloween fest hos oss dette året. Så det betyr at alt pynten og dekorasjonene ligger nedpakket i boden i kjelleren. Hadde jeg hatt dem fremme hadde jeg nok komt på flere pynte tips. Men nå er jeg altså litt tom for idéer.


Så da tenkte jeg at jeg kunne tipse om at interiør bladet MAISON, har komt ut med egen Halloween utgave.
Jeg kjøpte bladet for en stund siden, og det er en del gode tips å hente i det.
Bl.a forskjellige oppskrifter på gresskar retter, kaker, muffins, dekking av bord, og laging av dekorasjoner.

 Syns disse bille muffinsene var drit kul! Kanskje jeg skal prøve meg på noen slike. Bare synd jeg ikke er så glad i lakris...

Ikke alt i bladet er relatert til Halloween, så man finner tips til høst dekorasjoen og litt av hvert.

Et annet artig tips fant jeg HER
Hva med å lage en Halloween dessert av vannmelon?
Jeg syns det ble en stillig hjerne ;) Blir ekstra pluss i boken for at den er spiselig.
Ønsker alle en riktig fin (Halloween) helg!

post signature

1 kommentar:

  1. Veldig skojiga och smarta tips! Här blir det aldrig någon direkt Halloween fest sedan prinsen har bursdag så tätt efter... Men det är kul att läsa och se bilder från andra.

    Önskar dig en riktigt mysig helg! Kram Joy

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails