fredag 13. august 2010

La maison est où le coeur est.

The home is where the heart is

Lite blogging på meg i det siste, bloggelysten har ikke helt vært der og det har vært travle dager på jobb og ellers. Men jeg har allikevel hatt et par prosjekter på gang. Har bl.a fått meg "nytt" bord i spisestuen mellom slagbenken og pidestallen.
Mens det maritimebordet var plassert der tidligere i sommer fant jeg ut at det passet godt inn med et bord der. Det var liksom noe som manglet når jeg tok det maritimebordet vekk. 

Jeg har jo funnet flere møbler under rydding av loftet som jeg har tatt vare på, så da fant jeg ut at det var på tide å pusse opp et bord med hjul på som jeg fant der oppe.

Her er FØR bilde:


Har nå malt det hvitt, tatt vekk hjulene pga da de var ødelagte og jeg ville ha bordet litt lavere. 


Jeg har også tilført teksten: "La maison est où le couer est!" 
som på norsk betyr "Hjemmet er der hvor hjertet er".


Bordet ble akkurat slik jeg ville ha det, så da kan jeg ikke klage ;)
Nå må jeg bare finne noe å henge på veggen over bordet, da det er litt "tomt" der.
Noen som har noen forslag?

 

Etter Hjem og Lykkes innlegg om Tamar Morgendorff ,og selv vært på Berthas Oldebarn og sett disse fuglehusene, har jeg veldig lyst å plassere et slikt over dette bordet ;)
 Men vi får se hva det blir til. Tar i mot tips med stor begestring.

Ha en riktig fin helg alle sammen!
post signature

2 kommentarer:

  1. Så lekkert!
    Er ikke mye som skal til for å få et heeelt nytt møbel (eller, ok da .. det er jo litt jobb å :P )

    Du har vært flink! :)

    Klem fra Jatte

    SvarSlett
  2. Hei! Så flink du er til å pusse opp møbler! Det maritime bordet ble jo virkelig stilig!
    Ha en fin dag...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails