tirsdag 30. mars 2010

Takrosett

Jeg har i en lang periode vært på jakt etter en fin takrosett til å ha i spisestuen. Det fins så mange forskjellige typer og i ulike størrelser at det er ikke lett å finne den "riktige". 

Men i dag fikk jeg endelig kjøpt meg en som kan passe spisestuen vår.

Jeg har lenge sett på forskjellige typer hos LandRomAntikk og hadde egentlig bestemt meg for å bestille derfra. Men så tipset en kollega meg om at hun hadde kjøpt 2stk hos Bergen Malingfabrikk AS . Så da tok vi turen ut dit etter jobb i dag. Jeg ble veldig glad da jeg fant den samme som jeg hadde sett på hos LandRomAntikk. Så da ble den min for 580kr. Sparte til og med litt penger, så jeg er kjempefornøyd!

Gleder meg masse til å få hengt både den og den nye lysekronen min opp.
Bilder kommer når de er på plass ;) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails