lørdag 6. februar 2010

Pakker i posten

Det er herlig og våkne opp en lørdagsmorgen og finne hentelapp til pakker i postkassen. I dag har jeg motatt to pakker, den ene fra Boligfryd og den andre fra en selger på ebay.

Pakken fra Boligfryd bestillte jeg for bare et par dager siden, så det har gått utrolig raskt til jeg fikk den. Så var jeg så heldig at det var lagt med en ekstra gave til meg i pakken. Slikt syns jeg er kjempekoselig, og gjør at man virkelig får lyst til å kjøpe mer herfra. Her er litt bilder fra det jeg fikk i pakkene i dag.

Søtt skilt og hengelykt

Lysestake, pute m/fransk tekst og skiltet "salle de bain" som jeg fikk i gave

Pakken fra ebay inneholdt et skilt som jeg har kjøpt med tanke på å ha i annekset. Syns det var et søtt skilt som passer i en hytte ved sjøen.

 
Bildet er lånt fra siden www.nauticalinteriors.com

Nå skal vi snart i middagsbesøk til svigers, på menyen står biff og fløtegratinertepoteter. Jeg gleder meg masse til deilig mat, og en avslappende lørdagskveld. Når vi er tilbake fra middagsbesøk skal vi bare ligge på sofaen og se film.

post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails