tirsdag 19. januar 2010

Beach Hut




Jeg sitter her og drømmer om sol og sommer. Søker litt rundt på nettet etter inspirasjon til anekset igjen. Fant en side med masse fint som passer til en hytte ved sjøen. En side som absolutt er verdt en titt, se HER for å komme til Beach Hut siden.



Jeg var heldig og fant igjen en del av tingene når jeg søkte på ebay. Og som den ebay shopper'n jeg er, gjorde jeg noen små innkjøp. Så nå gleder jeg meg masse til å få pakke i posten.



 Kan nesten ikke vente til snøen smelter og våren kommer, slik at vi kan sette i gang med byggingen.


Bildene er lånt fra siden www.beachhut.co.uk

post signature

1 kommentar:

  1. Går virkelig an å drømme seg bort med de sommerlige bildene!

    Stikk innom bloggen min, har en noe til deg;)

    M

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails