søndag 24. januar 2010

Award!

I forrige uke var jeg så heldig og mottok min første award, fra Margrethe med bloggen M's lille hjørne. Tusen Takk! Kjempekoselig med award :) Med awarden fulgte det også en utfordring som jeg nå vil besvare.


Utfordringen går ut på å skrive 7 interessante eller uinteressante ting om seg selv:

Jeg elsker søtsaker, særlig sjokolade. Og drikker nok litt for mye brus. Så dette prøver jeg å kutte ut.

Jeg har en bachelorgrad i Arbeids- og organisasjonspsykologi. Planen var egentlig å studere Juss etter VGS, men kom ikke inn på første inntak. Så da ble det psykologi istedenfor, noe jeg ikke angrer på i dag.

Er veldig glad i dyr. Har i dag to hunder av rasen chihuahua. Oppgjennom tidene har jeg også hatt mange marsvin, og en katt. Men jeg er desverre allergisk mot katter, noe jeg syns er utrolig dumt. Da jeg gjerne skulle ønske jeg kunne hatt en katt også.

Jeg liker alle årstider. Om vinteren er jeg veldig glad i å stå på Snowboard ;) 

Syns det er kjekt å samle gode venner i helgene for å spille brettspill eller Wii.

Er glad i å reise. Om noen uker drar vi på Cruise i Karibien med verdens største cruise skip Oasis of the Seas.

Jeg er stor forbruker av stearinlys. Syns det er så koselig å pynte med, og nå om vinteren varmer det også. Tar vare på stumpene, før å støpe om til nye lys.

Oppskriften på Awarden:


1.Kopier awarden på bloggen din
2.Link til personen som gav deg den
3.Fortel 7 fakta om deg selv
4.Velg 7 andre blogger som du sender awarden til
5.Link til deres blogger
6.Legg igjen en kommentar på bloggen, så de får vite om awarden.

Som dere ser skal man også velge 7 andre bloggere å gi awarden videre til. Men jeg velger å droppe den delen, da det er veldig mange bloggere som allerede har mottatt awarden. Så jeg vil heller gi den til alle interiørbloggere som er innom siden min, og til alle bloggere jeg besøker ;) 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails