tirsdag 21. august 2012

Ønskeliste barnerom

Bilde lånt fra google.no
 
Om dagene søker jeg litt på nettet etter inspirasjon til barne (les baby) rommet.
Det er så mange vakkre barnerom der ute, og masse fint til store og små.
Vi er i gang med å pusse opp det som skal bli barnerommet til vår kommende prinsesse.
Så under har jeg laget meg en liten ønskeliste.


  •  Rosa Härnösand lenestol fra Ikea
  • Taklampe funnet på Ebay
  • Dukkevogn fra Kremmerhuset
  • Hjertehylle fra Åhlens
  • Barnekleshengere fra Åhlens
  • Dukkehus fra Fru Rosas Landhandel
  • My First Year bilderamme fra Riviera Maison
  • Childrens grovth chart (bilderamme) fra Riviera Maison
Det var litt ting jeg fant på nettet i dag, kommer nok mer etter hvert.
Skal også legge ut før/etter oppusningsbilder fra barnerommet så snart vi kommer skikkelig i gang.

bildet funnet på google.no

Ble visst ikke bare titting på nettet i dag, for....
Denne nydelige babykurven med stativ falt akkurat ned i handlekurven ;)

bilde lånt fra bambina.no
 
Så nå gleder jeg meg bare til å få den i posten!!!

Ha en fin kveld :)

post signature

1 kommentar:

  1. Masse fint til barnerommet ja.. er nok veldig gøy å innrede ett slikt rom :) så flott den kurven var, tenker nok prinsessa kommer til og kose seg oppi der ja :D

    Ha en fin Onsdag,
    Klemmer fra Jatte!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails